KURMIS - kasdienė užsienio reikalų ministerijos informacijos sistema

2019 m.
KURMIS - kasdienė užsienio reikalų ministerijos informacijos sistema

Apie projektą

Kasdienė užsienio reikalų ministerijos informacijos sistema (KURMIS) skirta plėtoti Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijos ir Lietuvos Respublikos diplomatinių atstovybių ir konsulinių įstaigų, atstovybių tarptautinėse organizacijose ir specialiųjų misijų darbuotojų tarpusavio komunikaciją, sudaryti jiems sąlygas operatyviai gauti aktualią URM ir atstovybių informaciją, kurios reikia darbo funkcijoms atlikti, stiprinti neformalius URM ir atstovybių darbuotojų ryšius.

Pagrindinės sistemos funkcijos:

  • Komandinis dokumentų valdymas ir jų skelbimas autorizuotiems naudotojams;
  • Informacijos skelbimas ministerijos viduje; 
  • Bendro kalendoriaus naudojimas;
  • Darbuotojų tarpusavio komunikacija;
  • Bendras ministerijos, padalinių ir darbo grupių socialinis tinklas;
  • Informacija apie naudotojus;
  • Žiniasklaidos naujienų srautas;
  • Projektų valdymas.

Projekto rezultatai:

  1. Intraneto platforma, skirta autentifikuotiems institucijos darbuotojams.
  2. Ekstraneto tinklalapis, skirtas autentifikuotiems naudotojams su ribotos dalies turiniu, kuris reguliariai importuojamas iš intraneto sistemos. 
  3. Intraneto platformos architektūra palaiko sudėtingą teisių ir naudotojų rolių modelį, kuris apibrėžia prieigos (skaitymo, rašymo, trinimo) teises prie skirtingo turinio dalių rubrikos, padalinio, projektų grupės ir kt. pasirinktu lygmeniu.
  4. Intranetas sukurtas kaip socialinio tinklo platforma, kurioje darbuotojai gali kurti asmeninius puslapius: tvarkyti tokius duomenis kaip kontaktai, pareigybės ir funkcijų aprašymas, CV, nuotraukos; skelbti pranešimus, dalintis turiniu su pasirinktomis darbuotojų grupėmis, komentuoti pranešimus, juos vertinti, atsakyti į komentarus, sekti pranešėjus ir kt.
  5. Institucijos padalinių struktūra ir kontaktų paieška. Reguliarus kontaktinių duomenų atnaujinamas užtikrinamas importuojant duomenis iš vidinių informacinių sistemų bei suteikiant prieigą darbuotojui savo asmens duomenų tvarkymui
  6. Modernios komunikacijos priemonės leidžia atsakingiems redaktoriams skelbti naujienas, pranešimus, skelbimus ir įvykius.
  7. Turtingo turinio valdymo priemonės sudaro galimybes redaktoriams kurti padalinių subpuslapius, lanksčiai konstruoti puslapius ir tvarkyti jame pateikiamą turinį naudojant turinio blokų ir įskiepių (angl. widgets) biblioteką.
  8. Projektų valdymo posistemė leidžia darbuotojams kurti projektus ir darbo grupes, dalintis su projektu susijusiais dokumentais ir medžiaga, darbo grupėje organizuoti diskusijas, deleguoti užduotis ir valdyti projekto veiklas, kurti ir derinti dokumentus, gauti el. pranešimus susijusius su projekto komunikacija.
  9. Sistemoje realizuotos lanksčios priemonės valdyti didžiulį pranešimų srautą bei informuoti suinteresuotus asmenis efektyviausiu, asmens poreikius atitinkančiu būdu. Funkcionali el. prenumeratos posistemė leidžia tikslingai informuoti suinteresuotus asmenis apie intranete skelbiamus pranešimus, naudotojas gali valdyti prenumeratos nustatymus pasirinkdamas pranešimų gavimo būdą: el. paštu kartą per dieną gauti įvykių suvestinę, gauti momentinius pranešimus el. paštu ar sisteminius pranešimus intranete. Darbuotojas gali prenumeruoti pranešimus pagal rubriką, temą, pranešimo tipą, projektą, padalinį ar asmenį.
  10. Sukurta institucijos resursų (salių, automobilių, IT įrangos ir kt.) rezervavimo posistemė, leidžianti patikrinti resursų užimtumą kalendoriuje, rezervuoti resursą laisvu laiku, atsakingiems administratoriams gauti rezervacijas, jas tvirtinti, redaguoti, atšaukti ar perkelti į kitą laisvą laiką.
  11. Sistemoje realizuota lankomumo duomenų apskaita ir statistikos atvaizdavimo grafine, skaitine išraiška priemonės, duomenų eksportas į atvirus formatus.

Integracijos su vidinėmims užsakovo informacinėmis sistemomis:

  1. Integracinė sąsaja su MS Active directory naudotojų autentifikacijai.
  2. Integracinė sąsaja su Personalo valdymo sistema (PERSIS) užtikriną reguliarų padalinių ir personalo duomenų importą bei atnaujinimą intranete ir ekstranete.
  3. Integracinė sąsaja su MS Sharepoint leidžia naudotojams dirbti projektų darbo grupėse nuotoliniu būdu: deleguoti užduotis, stebėti jų vykdymo statusą, kurti ir derinti dokumentus, suteikti darbuotojams prieigos prie dokumento teises, realiuoju metu redaguoti (tvarkyti) dokumentų tekstą naršyklėje, išpublikuoti suderintus dokumentus.

Projekto metu suteiktos šios paslaugos: sukurtos alternatyvios interneto svetainės dizaino koncepcijos, parengta sprendimo architektūra, funkcinė ir techninė dokumentacija, parengtas tinklapio naudotojo sąsajos prototipas, sukurtas grafinis dizainas, suprogramuota adaptyvi naudotojo sąsaja, intraneto ir ekstraneto tinklapiai, įdiegta „SystemSight cms“ turinio valdymo sistema, suprogramuoti jos komponentai ir funkcionalumai, realizuotos integracijos su vidinėmis užsakovo informacinėmis sistemomis ir duomenų bazėmis, atliktas testavimas, parengta mokomoji medžiaga, institucijos darbuotojams surengti nuotoliniai mokymai ir demonstracijos. Parengta sistemą reglamentuojanti dokumentacija: poveikio naudotojų asmens duomenų apsaugai vertinimas, sistemos nuostatai, saugos nuostatai, diegimo instrukcija ir techninė dokumentacija. Parengtas virtualiai dedikuotas serveris, sprendimas įdiegtas užsakovo techninėje infrastruktūroje. Teikiamos sprendimo vystymo ir garantinės priežiūros paslaugos.

  • Metai
    2019 - 2020
  • Klientas
    Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija
  • Sritis
    KURMIS URM Intranetas Extranetas Socialinis tinklas