message
 
fe in tw g+ be
Klaviatūros rodyklemis galite naršyti tinklalapyje.

SystemSight Credit

  • Pažangi paskolų verslo valdymo programinė įranga.

„SystemSight Credit“ kiekvienai paskolų įmonei leidžia visiškai išnaudoti skaitmenines technologijas.

Tai lankstus, naudingas, saugus sprendimas, apimantis visas reikiamas funkcijas.

Ši programinė įranga suteikia klientų registracijos, paskolų rizikos valdymo, finansinės buhalterijos ir įsiskolinimo stebėsenos įrankius

Visiškai automatizuoti verslo procesai.

  • Veikia intuityviai ir integruotai

    Veikia intuityviai ir integruotai

    Greitas ir lengvas paraiškų teikimas bei paskolų išdavimas

  • Palaiko kelis verslo modelius

    Palaiko kelis verslo modelius

    Greitųjų ir ilgalaikių paskolų valdymas. Gali būti sujungta su neribotu skaičiumi interneto svetainių.

  • Daugiau klientų, didesni pardavimai

    Daugiau klientų, didesni pardavimai

    Interneto tinklalapiai profesionaliai pritaikyti paieškos sistemoms.

  • Mažiau rizikos, daugiau pelno

    Mažiau rizikos, daugiau pelno

    Pažangūs klientų rizikos vertinimo ir stebėsenos įrankiai.

  • Debesų kompiuterija

    Debesų kompiuterija

    Siūlome integruotą informacinę infrastruktūrą: vartotojų duomenų apdorojimo analitiką, programinę įrangą ir dedikuotų serverių priežiūrą.

  • Suteikia konkurencinį pranašumą

    Suteikia konkurencinį pranašumą

    Įvairios klientų lojalumo ir pritraukimo programų sistemos

  • Taupo laiką ir išteklius

    Taupo laiką ir išteklius

    Viso paskolos gyvavimo ciklo valdymas

Paskolų paraiškų teikimas ir savitarnos paslauga

Paskolos gyvavimo ciklą pradeda du paprasti žingsniai teikiant paraišką. Registracijos proceso paprastumas ir patrauklus svetainės dizainas yrasvarbiausi veiksniai, lemiantys bendrovės patrauklumą klientų  ir didinantys naujų besiregistruojančių klientų skaičių.

Registracijos formos laukeliai lengvai pritaikomi individualiam vartotojui. Į kliento profilį jūs galite lengvai įtraukti papildomą informaciją, tokią kaip vairuotojo pažymėjimo, studento ar pensininko pažymėjimo numeris, asmeniniai interesai.

Galimi papildomi kliento asmens dokumentų, telefono numerio ar adreso patvirtinimo įrankiai daro registracijos procesą lengvesnį.

Savitarnos paslauga sumažina klientų aptarnavimo kaštus. Klientai gali matyti savo paskolos statusą, atnaujinti asmeninę informaciją, sekti įmokų tvarkaraštį, teikti naujų paskolų paraiškas pagal tam tikras lojalumo programų sąlygas, didinti paskolos sumą, atsisiųsti su paskolos gyvavimo ciklu susijusius dokumentus ir kt.

Paskolų grąžinimo tvarka ir įmokų valdymas

Itin lanksti programinė įranga „SystemSight Credit“ leidžia sukonfigūruoti bet kokio tipo paskolų produktą. Sukurkite unikalų įmokų ir mokesčių modelį. Tvarkykite įmokas ir bendros kredito kainos metinę normą. Bet kuriuo metu įtraukite pagrindinę sumą, įmokas, draudimą, mokesčius, palūkanas, terminus ir skolos grąžinimo grafiką.

Gali būti sukonfigūruotos teikiamos paslaugos ir papildomos įmokos: priminimai, paskolų administravimas, pagalbos centras ar kitos paskirties įmokos.

  • Skirtingiems klientams galite nustatyti skirtingą kainų politiką ir kitokius paslaugų produktus.
  • Skirtingoms klientų grupėms galite priskirti individualius paskolų laikotarpius ir sumų ribojimus.

Taikant individualiam vartotojui pritaikytą paskolų grąžinimo tvarką lengva padidinti teikiamos paskolos sumą. Skirtingos paskolų suteikimo sąlygos, įmokų tvarka ir mokesčiai gali būti nustatomi tam tikroms paskoloms arba tam tikroms klientų grupėms.

Greitųjų ir ilgalaikių paskolų sistema

„SystemSight Credit“ palaiko ir greitųjų, ir ilgalaikių paskolų verslo modelius. Ši naudinga savybė padeda sukurti itin griežto rizikos ir blogų paskolų valdymo modelį.

  • Klientai gali palyginti skirtingas sąlygas pasitelkdami Paskolų ir kreditų lyginamąją skaičiuoklę.
  • Greitąją paskolą lengva pakeisti į ilgalaikę.
  • Pateikite individualiai pritaikytus pasiūlymus klientams, kurie atitinka tam tikrus rizikos rodiklius ir reikalavimus.

Klientų rizikos valdymas

Lanksti patikros sistema kaupia ir analizuoja tokius pagrindinius besiskolinančiojo duomenis kaip asmens dokumentų galiojimas, darbo informacija, pajamų lygis, banko paskolos ar įsiskolinimas. *

Tam tikros rizikos vertinimo taisyklės gali būti sukonfigūruotos siekiant įvertinti kliento rizikos lygį.

Galimybė suteikti keletą paskolų klientui vienu metu, automatiškai atsižvelgiant į jo reputacija ir mokėjimo istorijos stebėsena.

* Patikros priemonės priklauso nuo šalies.

Paskolos gyvavimo ciklas ir įmokų stebėsena

Sekite reguliarias ir nereguliarias įmokas (nesumokėta, vėluoja, iš dalies sumokėta, nepakanka lėšų) ir pridėkite pastabas prie kiekvienos įmokų eilutės. Sistemoje integruotas automatinis įmokos dengimas naudojant bankinių mokėjimų duomenis arba duomenų importą.

Paskolos gali būti filtruojamos kuriant ataskaitas, remiantis įvairiais kriterijais: statusas (nauja, atmesta, grąžinta, atidėta, bloga paskola), laikotarpis ( kada paimta, gražinta, įsiskolinga ir kt.), klientų grupė, paskolų produktas, tinklalapis, rinkodaros kampanija ir t. t.

  • Greitai prieinama įmokų istorija, papildoma informacija, paskolos keitimo informacija, taip pat tam tikro mėnesio, metų (nuo pradžios iki esamos datos) ar viso gyvenimo statistika.
  • Galimybė visada komentuoti: tarnautojo pastabos, žinutės, kaupti skambučių žurnalus ir kitas pastabos.

Klientų lojalumo programų sistema

Gali būti sukurti įvairiausi lojalumo programų modeliai. Prizų ir vartotojų skatinimo valdymas. Paskoloms taikomų nuolaidų valdymas. Gali būti nustatytos automatinės laimėjimo taisyklės. Galima stebėti prizo pristatymo būklę ir integruoti logistikos įmonės programinę įrangą.

Remiantis mokėjimo istorija automatiškai sudaromos lojalių klientų grupės.

Lojaliems klientams gali būti pateikiamos išskirtinės mokėjimo sąlygos ar produktai: geresni terminai, didesnės paskolos, mažesni mokesčiai, neapmokestinamos paslaugos ir t. t.

Ataskaitos ir stebėsena

Kiekviena ataskaita paremta 10–40 filtravimo kriterijų, pagal kuriuos paskolos gali būti atrenkamos ir rūšiuojamos. Pasirinkęs tam tikrą kriterijų, vartotojas gali išsaugoti parametrus kitu pavadinimu ir numatyti, kad ataskaita automatiškai būtų atnaujinama apibrėžtais laiko intervalais ir išsaugojama duomenų bazėje, kad būtų galima lengvai peržiūrėti. Visas ataskaitas galima išsaugoti „Excel“ formatu, norint pasitelkti kitą kartą ar sudaryti grafikus.

Nustatomas klientų IP adresas ir sekami veiksmai. Remiantis IP adresu gali būti ribojamas administratoriaus priėjimas arba vartotojas gali būti užblokuojamas.

Automatiniai el. pašto ir SMS priminimai

Kiekvienas paskolos gyvavimo ciklo įvykis gali būti lydimas SMS ar el. pašto priminimo.

Sėkminga registracija, priminimai apie įmokų terminus ir procesus. Visos žinutės suasmeninamos įtraukiant gavėjo vardą, paskolos duomenis ir įmokų sąlygas. Gali būti įdiegiama individualiems vartotojams pritaikyta žinučių sistema, pvz., sveikinimai gimtadienio ar švenčių proga.

Masinių laiškų sistema pasitelkiama rinkodarai: palaikomas asmeninių informacinių biuletenių kūrimas, teikiami išskirtiniai pasiūlymai, nustatomas laiškų produktyvumas (perskaityti, neperskaityti, paspaustos nuorodos, persiųsti informaciniai biuleteniai), importuojami nauji laiškai, kampanijos ir el. pašto grupių valdymas.

Dokumentų kūrimo priemonės

Galima kurti su paskolos gyvavimo ciklu susijusius dokumentus (sutartys, sąskaitos, teisinių veiksmų dokumentai ir t. t.) pdf formatu, juos atsisiųsti per klientų savitarnos profilio sąsają, siųsti el. paštu.

Prie paskolos ar kliento profilio gali būti pridedami komentarai ir papildomi dokumentai.

Darbo krūvio valdymas

Gera darbo krūvio paskirstymo sistema padeda racionalizuoti procesus ir užtikrina, kad nė vienas iš svarbių nuoseklių žingsnių nebus praleistas pasikeitus darbuotojams ar jų pamainai. Paskolų valdymo versle darbo krūvio valdymas skirtas išorinės ir vidinės paskirties užduotims registruoti, stebėti, deleguoti darbuotojams.

Trečiųjų šalių sistemų integracija

„SystemSight Credit“ leidžia įvairiausius duomenis importuoti, eksportuoti (txt, csv failai) ir integruoti žiniatinklio paslaugas.

Į sistemą gali būti integruota bet kokio tipo jūsų verslui būtina finansinė ar klientų rizikos vertinimo sistema. Be to, galima integruoti mokėjimo banko pavedimu ar kreditinėmis kortelėmis, SMS ar el. pašto tinklų sietuvus.

Nėra jokių prieglobos ribojimų.

Mobiliosios programos

Pagal poreikį gali būti sukurtos mobiliosios programos versijos ar mobiliejį puslapiai klientų registracijai, siekiant padidinti prieigos sklaidą.

 Užsakyti sistemą galima pasirinkus vieną iš šių planų ir modulių komplektacijų.

Sistemos techninė specifikacija ir reikalavimai tarnybinei stočiai sistemos palaikymui: 
 
  • PHP 5.2.x.
  • MySql 5.1.x.,
  • „Linux“
  • „FreeBSD“ ir kitos „Unix“ tipo operacinės sistemos
  • „Apache“ žiniatinklio serveris
  • mod_rewrite, mod_deflate moduliai, DG PHP biblioteka, spartintuvas.

 

Klientų atsiliepimai

Naujausi projektai

Kontaktinis asmuo